blajblaj

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av blajblaj - 10 augusti 2013 06:21

Godmorgon. Efter idag är det bara skolförväntan. Men först ska jag genom idag. Det kommer bli skittrevligt och jättebra på alla sätt, men när man har måsten innan. Ja, då  är det.. Så. Huuu. Ska alldeles strax åka till jobbet och påbörja det sista. Måste sen iväg en sväng och köpa florsocker för det fanns visst inte på jobbet. Hehhe.. Fy fasiken va mycket grejer jag har fått därifrån nu alltså. Det här är ta mig fan det BÄSTA restaurangjobb jag har haft. SÅ, hittills det BÄSTA JOBB ja ghar haft. Kommer antagligen sakna det lite under dom jobbiga studentåren. Men va fan. Det ordnar sig.   


Ansökte om csn igår. Allt funkar ju så smidigt nuförtiden. Dom skickade ett mail att det var dags och eftersom man redan har ett lån där så bara fanns alla uppgifter i rullorna. Så det var bara att klicka i och skicka. Nu ere bara att hoppas det går fort. Inte mer än en månad tack. 


Det var inte jättelätt att komma på vad jag ska ha på mig heller. Fasiken alltså. Det är så jobbigt när man inte känner sig bekväm i nåt... Försökte mig på ett par blommiga klänningar men det fick tillslut bli en militärgrön tajt sak. Men en vid vit tröja över. Det blir bra.


Nä lika bra att dricka upp kaffet och dra. Dessto fortare kommer jag ju hem igen och kan göra mig klar.    Wish me luck!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards