blajblaj

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av blajblaj - 6 augusti 2013 17:01

Jag kom in. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag kom in. Skolan börjar 2:a september vad verkar som. Jag vet inte..


Jag har inga ord. Jag är.. Jag vet inte.. Återkommer om nån dag.

Av blajblaj - 6 augusti 2013 06:04

Jag har som sagt haft semester. Det har inneburit:


Sol, strand, hav, bad, Danmark, lite Tyskland, Källvik, landet, smörgåstårtor, planteringar, skjulbygge, fisketurer med båten, grillning, god mat, nybakade frallor med nutella, shopping, födelsedag, presenter, bilhaveri, skratt, planering av fest och framförallt sömn.


Och även om jag har gått upp 7 nästan varje morgon så har jag tillåtit mig att sova ut ordentligt vissa dagar. Jag har haft en så otroligt bra smester, från start till stopp, och det bästa är att även om jag går till jobbet nu så är jag i princip ledig. Hehheeh! Men får fullt betalt såklart.   


Och stort tack, alla som grattade mig på min födelsedag. Jag låg på en klippa, långt ute i Sveriges skärgård, utan mottagning på telefonen och tittade på Peter som havsfiskade och måsarna som troded han skulle få nåt. Det var magiskt.


Den här veckan komme rjag vara otillgänglig, jag har nämligen 4 smörgåstårtor och 150 snittar att laga! Det ska bli skitkul, speciellt eftersom det är till P:s systers 40-årsfest och jag komme rha tid att göra allt på betald arbetstid! Hahah..


Och så har jag ju fjärilar i magen. I eftermiddag ska beskedet komma. Gissa vem som kommer sitta klistrad vid datorn? Men när fan e EFTERMIDDAG? Egentligen? Hmm. Lika bra att klistra sig från klockan 13.00 HAHAHHA...


Oj nu fick jag bråttom! Tjoss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards