blajblaj

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Fan

Av blajblaj - 23 augusti 2013 16:00

Jag visste att Spanienresan skulle komma att hemsöka mig. Nu vill CSN ha mitt betyg från den studieresan, för att kunna se till att jag har rätt till att få det nu! Fan. Jag har skrivit hela historen med den exploderade lägenhetetn men fan vet om det kommer hjälpa. Herregud så nervös jag är nu. Tänk om konstfack faller på grund av den där jävla Spanienresan? Gaaaah!

Av blajblaj - 23 augusti 2013 06:17

Godmorgon. Det var sjuuukt svårt att komma ur sängen idag. Trots att det är löning(!), trots att det är fredag(!!) och trots att vi inte har några bokningar = inget att göra förutom smågrejer. Vi kommer säkert gå hem innan 14.00 Ibland e man kanske bara cepetrött?


Det e visst kasst väder idag oxå. Och fasiken va dåligt samvete jag har för mina glajjer som ligger ute på landet i sol och regn. Buhuuu. Nä men jag måste ta mig fan ut. Har bara inte orkat denna veckan, och ja, jag vet inte om jag kommer orka i helgen heller. Hrmf.


Och idag är sista dagen för vår kock Anna. Det är ganska sorgligt på ett lite konstigt vis, men.. Ja, det är ju den väg vi ska gå allihop. Academin är ju dödsdömd.


Åhhh jag villbara att skolan ska börja!! Woooohoooo!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards