blajblaj

Direktlänk till inlägg 14 juli 2014

Åh semestern är nära nu

Av blajblaj - 14 juli 2014 12:44

Idag har jag varit hos sjukgymnasten, det gick toppen och jag fick några riktigt roliga elchocker i knät. Hon tyckte vi skulle testa att väcka muskeln till liv på det sättet! Hahah, jag hade ingen aning om dagens tekniska underverk! Muskeln vaknade dock inte idag, så vi får fortsätta behandlingen några gånger till, men jag fick ju frikort idag, som värsta pensionisten, så jag kan gå varje dag om det behövs.   Nu ska jag bara träna hemma i 4 veckor, under sjukgymnastens semester och sen köra ordentligt. Woop. Jag känner mig underligt peppad av det här, vet inte varför... Kanske för att jag har trott att jag är tjock och lat och i usel form, men det visar sig att det är jag inte. Jag har tydligen supermycket muskler, och inte alls så mycket fett som jag trott, och det vet vi ju alla att muskler väger mer än fett, hehe... Skitisamma, jag är glad att min kropp fungerar. Den verkar läka sig själv rätt så bra...


Packat har jag gjort, har säkert glömt en massa saker, men det är också skit samma. Har lite grejer i volvon som jag inte får glömma, men vi ska ändå byta plats på bilarna när vi åker så då kan man ju slänga över sakerna då. Resfeber har jag, som sig bör. Längtar så sjukt mycket till Danmark att jag, ja, jag vet inte vad jag ska säga faktiskt... Färgat håret hag jag hunnit med också, det blev lite rödare än dom senaste gångerna och det kännas gött! Inga fula grå hår kvar, woohooo!


Ska bara fixa en aktivitetsväska oxå, med lite målargrejer, stickgrejer och böcker och sånt. Måste ju ha en massa sånt med mig, annars får jag krupp. Datorn ska nog med oxå, tror jag... Hmmm...


Nä nu ska jag gå och sova lite, bara för att orka vara vaken under resan till Göteborg, vi åker vid 20.00 har vi tänkt. Och så kan det ju vara bra att vara utvilad...


Ok får se om jag uppdaterar i Danmark, men det gör jag säkert.. Ha det bäst, det tänker jag ha.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards