blajblaj

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av blajblaj - 2 februari 2014 10:02

väder. Två plusgrader och regn? Va fan är det för vinter? Egentligen tur att jag inte köpte skidor för då hade jag varit så besviken över att inte kunna använda dom. Heheh, det går att hitta nåt possitivt i allt. Så det så.


Idag tänker jag därför bara ta det lugnt, ha tvättstugen kl 16.00 och typ sticka och kolla lite film. Harry Potter kanske.. Emma, den underbara människan, messade precis om att sagda Harry Potter kommer som roadshow till norrköping. Vi bestämde oss ögonblickligen förr att åka dit. http://www.harrypottertheexhibition.se/ Får se när det blir av, men troligtvis under den senare delen av sommaren, den är ju ändå här till 7:e september. Yey!


Imorgon börjar en ny vecka i skolan. En vecka som jag har bävat inför i ungefär 3 veckor. Det står Performance. Och vår lärare kom i fredags och presenterade sig, och bad om lite hjälp med möblering och berättade att vi skulle ha skoförbud inne i klassrummet.   Jag vill inte ta av mig skorna. Det var ju det värsta unde rmin korta karriär på friskis och svettis: denna eviga känsla av vuxendagis när man, mitt i all snöslask och skit var tvungen att ta av sig skorna och vandra i strumplästen hela vägen till omklädningksrummet. Gah! Och dessutom lägger hon till VARFÖR vi ska ha skoförbud: OM det nu är så att vi kommer ligga och åla oss på golvet. (????!!!!!) Jag vill inte ligga och åla mig på golvet. Jag har inget inre barn som vill ut. Jag har ångest.


Just ja, jag har ju laddat hem Age of empires till P:s dator, det kanske blir en dag med det!! Wooohooo. Jag älskar mitt liv. Hej då!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards