blajblaj

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av blajblaj - 26 februari 2014 08:27

Jag blir så jävla provocerad av alla jävla skitmänniskors jävla skitbloggar. Bloggar där dom MÅSTE uttrycka sina jävla skitåsikter, vare sig det handlar om sympati med SD, katter eller smink och mode. Och när jag sen har rantat igång mig själv, och hetsat upp mig över dumheter så inser jag... Jag har ju oxå en blogg. Där jag uttrycker min åsikter. Då skäms jag lite och tänker: jag är fan inte bättre än nån annan. Det enda jag kan ta som ett plus är att jag inte gör reklam för bloggen uppe i "rampljuset" och att jag skiter fullständigt i om jag har läsare eller inte. Men det är kanske det som är grejen. Eftersom jag skiter i om jag har läsare eller inte, så borde jag ju kunna sluta blogga och börja skriva dagbok igen? Vet inte men det kanske måste bli så. Jag är för trött på folk.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards