blajblaj

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av blajblaj - 25 februari 2014 07:53

Fast egentligen har jag bara en sak kvar... Eftersom jag var duktig och faktisk skrev "lokal arbetsplan för lektion i rumslig gestaltning"... Det är sånt man måste göra om man väljer att bli lärare på tex. gymnasiet. Det var mycket svårare än jag trodde, och tog hela jävla dagen. Men nu är det klart och ska bara skickas in.


Jag tror inte jag kommer bli lärare.


Hann hjälpa mormor litegrann igår också, det är en jävla rivig dam det där. Jävligt speciell. Heheh...


Idag ska jag läsa lite om konst. På engelska. Och sen ska jag starta upp mitt paperskrivande. Jag har ganska utförliga instruktioner så det borde inte vara några problem. Däremot undrar jag om man måste välja saker som vår lärare har pratat om, eller om man får hitta egna?? Hmm, kanske borde maila proffesor Kenneth?


Fast först ska jag teckna lite... Rosor står på schemat... HEj då.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards