blajblaj

Alla inlägg den 27 februari 2014

Av blajblaj - 27 februari 2014 07:38

Börjar klockan ett. Det känns skönt men också lite jobbigt. Hade hellre legat hemma och degat HELA dagen. Men men, jag har faktiskt fått saker gjort i tre dagar, jag har ett nästan färdigt paper, det behöver bara broderas ut lite mer ( läs ORDBAJSERI ) och så harja gjort två stycken lolka arbetsplan, men det visade sig att jag inte riktigt har förstått grejjen. Jag mailade nämligen min lärare efter att jag har suttit och kliat mig i huvvet och tänkt: det här käns inte rätt... Och nej, det var inte riktigt rätt. Men det var inte heller fel, det var bara lite.. Off?? Asch, jag får hoppa på´t igen och försöka förstå VAD rumslig gestaltning verkligen är. Det är mitt problem. 


Snart Teneriffa. Mmm, så jag längtar. Den här gången åker vi inte heller med RyanAir utan med Norweigan vilket faktiskt känns apbra. Inte för att det är MYCKET bättre men lite är det nog.

   Jag undrar om man ser vårat hotel, där litegrann i bakgruden?    Vi ska bo på ett rosa hotel. Mmm, rosa. Sweet sweet happiness!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards