blajblaj

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av blajblaj - 3 februari 2014 07:29

Helgen har gått enbart i skräpmat och godisets tecken. Har bara varit ute en kort sväng till centrum dock både lördag och söndag. I örigt har jag ännu en gång återupptäckt Age Of Empires. Detta jävla underbara spel som jag periodvis inte kan få nog av. Mums.


Snön är i princip borta. Det rinner och kluckar utanför fönstret så jag är nästan säker på att det är mars eller kanske april till och med. Men det är det inte. Och snart kommer säkert kylan. Hmmm.. Det får mig att inse att jag kanske inte har något busskort. Har glömt köpa... Hmmm, ja, ja det löser sig. Ska fan ta och ringa SL nån dag och fråga hur många zoner det är till fiskis. Många kontrollanter säger olika saker. Hrmf. 


Nä ska väl fixa min det sista och så dra till skolan. Huuu, heldag men performance... Wish me luck.


PS kom ihåg: lagen om 2 ben. Man kan alltid gå därifrån.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards