blajblaj

Alla inlägg den 1 november 2012

Av blajblaj - 1 november 2012 11:59

Idag är det första november.    Det innebär att julgardinerna är uppe, EN tomte framtagen, julservetter i hållaren på bordet, julmusik helt i sin ordning och en pappkasse där dom första julklapparna   ligger inslagna o förväntansfulla. Underbart.


Det värsta när man har insett att man e sjuk precis när man ska inse att man sjuk (och inte försent som jag brukar), är att man periodvis under dagen känner sig helt frisk. Vilket betyder att man byter gardiner, damsuger och FIXAR. Vilket betyder att man blir heeeelt jävla slut. Och då känns det så konstigt för man kännde sig ju frisk när man startade. Hu.


Jag lagade nån typ av lasagne igår som belv jättegod. Och eftersom jag lagade mat för ett kompani så kunde jag glatt äta det till lunch idag, och fan va god lasange blir när den får stå en natt. Det måste man komma ihåg. Och så göra den dagen innan man ska ha den. För det är stor skillnad.


Och så har jag påbörjat en mössa. Får se när den blir färdig. Heheheheh... NU ska jag slänga ner mig i soffan och glo på nåt.


Ha´de


Usch det blev för norskt. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards