blajblaj

Alla inlägg den 7 november 2012

Av blajblaj - 7 november 2012 20:48

Tack gode jävla gud. Hu. Lång dag. Och trött e jag. Sketatrött till och med.


Nä jag ger upp, har ändå inget vettigt att skriva. Godnatt

Av blajblaj - 7 november 2012 05:11

känns som om jag satt här nyss och skrev. Hmm. Kanske för att jag gjorde det oxå. Blev inte så många timmars sömn inatt heller. Har lite svårt för sängen, den e jävligt hård.


Det är så dumt, för nu är jag irriterad på att jag inte sa mer saker till Snärtan, om hur dom behandlade mig. För jag har ju läst vad jag skrev för ett år sen, jag var ju jätteledsen ofta, och det var ju inte bara på grund av kufen! Det e så stört för det känn som om min enda chans har gått förbi. Visserligen han jag ju ta tag iden någorlunda men. Asch, jag får väl glad för det lilla. Om det är mening kommer det en ny chans. Vem vet, en bättre chans kanske...   


Usch jag e fortfarande så jävla dålig. Nyser och snorar som en galning... VIll egentligen bara krypa ner i sängen igen. Men ja, idag går det ju verkligen inte. Har mitt ENDA öppningspass på hela veckan och då är det lite kritiskt. 


Måste gå till bussen om 10 minuter. Igår åkte jag till centrum och tog tunnelbanan. Idag tänker jag prova att åka till tumba och ta märstapendeln på en gång. Vi får se om det lyckas.


Oki 5 minuter kvar. Ska hångla upp P nu så dagen blir lite bättre   


Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards