blajblaj

Alla inlägg den 27 november 2012

Av blajblaj - 27 november 2012 21:56

Tyckte jag hade all världens tid imorse, gonade mig rejält, SÖKTE JOBBET som fordonsoperatör(!) drack kaffe, gjorde grimaser i spegeln, precis allt sånt där man vill göra på morgonen.. 20 över 5 tänker jag: dags att börja klä sig. På med skor och sånt tjaffs. Går i sakta mak mot tåget. Tänker: fan va lite folk det är... Kommer till perongen. Den e tom så när som på ett orginal... Och då slår det mig: Jag har fått total hjärnsläpp och gått ut 5-7 minuter försent. Jag har missat tågjävlen. Hahahah.. Så jävla weird. Men sant. Så jag tog ett snabbt beslut och sprang upp och tog bilen istället. Funka skitbra, och va på jobbet 45 minuter för tidigt. Hehehe, men DET kan jag leva med.   


Blev ju rätt skönt oxå, med tanke på att mormor har blivit dålig, eller ja, sämre och behövde både lite sällskap och handling. Det blev ett par turer fram och tillbaka men ja.. Nu har jag storhandlat både till henne och till oss. Skönt som fan.   


Nu e jag dock cepetrött och jag tror jag bara ska göra ett försök att göra klart sista tummen, det enda jag har kvar på vantar nr 2. Sen sova.


Imorrn blir lite hetsig. Mycket att göra och ja, kufen e kufen, N är N, spanjoren e som han e och jag e jag. Huuu. Men jag ska nog överleva morgondagen oxå.


Over n´out



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards