blajblaj

Alla inlägg den 20 november 2012

Av blajblaj - 20 november 2012 07:34

Jag tycker som vanligt att ni behöver läsa min vän Steeens grejer: http://www.vf.se/kronikor/gomorron/jordens-resurser-tar-slut-%E2%80%93-och-vi-kastar-de-som-finns


Mindre viktigt men mer störigt, jag har fått mens. IGEN. Och det är inte bara litegrann. Huuu, jag måste nog boka tid hos el doctro. Och sluta med pillrena. Mmmm, It ends NOW! Ont har jag oxå. Hu.


Fortfarande kvar hos föräldrarna, men P som var hemma i fredags sa att det bara socklarna till lampknapparna kvar! KUNDE dom inte bara gjort det färdigt i fredags? Va? Ok, ingen ide att gråta över spilld mjölk. Men jag tänker kontakta dom idag och fråga.. NEJ, säga att vi flyttar hem igen och dom better bli klara!


Hade sån jäkla huvudvärk igår igen. Men jag tänkte att jag kanske har fått bihåleinflammation från när jag va sjuk, och tryckte i mig 2 treo och sprayade lite nässpray. Det ska visst hjälpa har jag hört.


Nu måste jag springa hej hej

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards