blajblaj

Alla inlägg den 6 november 2012

Av blajblaj - 6 november 2012 22:15

Det vart lite för stressigt imorse, så det gick bara inte. Försökte klä på mig, samtidigt som jag drack kaffe, samtidigt som jag kollade alla mail från senaste dagarna, samtidigt som jag brställde grejer från Vista print, samtidigt som jag fick igång mitt nya bredband. Det gick inte, ok.


Nu är i alla fall både telefonen och bredbandet igång. Men jäääävlar vilken jobbig dag jag har haft.


Det första som hände var att jag fick panikåka till andra stället eftersom hon som e ansvarig där va sjuk. När jag väl har kommit dit och gonat in mig ordentligt så säger hon jag jobbar med: jooo, det va ju så att jag och J hade kommit överens om att jag skulle gå 13.00 idag. Ah. Så jag har jobbat ensam sen dess. Fick jobba över en timme. Hu. Fick INTE ta jobbilen hem. Gah. Har haft jävlig huvudvärk och är fortfarande sjuk. Usch.   


Hde en liten diskussion med snärtan (!?) och har snackat en massa skit men N. Men det får vara så nu. I januari börjar skolan. Sen är startstreckan slut. Sen börjar det riktiga livet. Det där som betyder nåt. För helt allvarligt. Dom på jobbet betyder faan INGET. Dom är visserligen i mitt liv en hel del faktiskt tid, men den tiden måste jag spendera med folk jag inte gillar oavsett. FIck sagt en del saker som faktiskt har stört mig ända sen jag började, sen dom va så där taskiga som dom var i början. Och det kändes fan bra. Men ja, bra och bra.. Det va skönt att få det ur sig. Litegrann i alla fall.   


Och nu e jag så trött, så trött... Har öppningspass och det e fan på tiden att gå lägga sig. Gonat

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards