blajblaj

Alla inlägg den 11 november 2012

Av blajblaj - 11 november 2012 21:35

...och monsterveckan tar vid. Jag kommer jobba över mån, ons och fredag som det verkar. Huu, men jag ska egentligen inte klaga jag har ju tagit på mig det själv, för att kunna vara ledig så mycket som möjligt. Ska jobba med Spanjoren imorgon, och så är vi nästan allihopa på onsdagen och fredan minns jag inte vad det var ens. Lika bra. Helgen e ju för fan inte ens slut. Heheheh...   


Jag har haft en jävligt bra helg. Vi var en sväng till lägenheten både igår och idag, och badrummet e heeelt tomt. Det e nåt typ av skikt som är lag på väggarna men annars.. Tomt. Heheheh, den gamla toalettstolen stod i hallen och snuskade, och jag hoppas verkligen att vi får en ny. Annars kan det fan kvitta. Nån måtta får det va. Det stod i papprena att allt porslin över 5 år ska bytas och den där toan e minst 30 år så det är väl fan dags?   


Nu orkar jag inte mer. Håll alla tummar ni har för att vi får flytta hem redan till helgen! WoopWoop!

Av blajblaj - 11 november 2012 11:32

Middagen igår va supertrevlig. Anne har ett sånt jävla fantastiskt hus. Och hon har byggt det själv! Det e fan imponerande. Önskar man var lika driftig.    En vacker dag kanske... Hehe


Idag såtr det inte mycket på schemat, ska väl mest ta det lugnt, och så skjutsa mormor till finlandsbåten. Men det är inte förrän vid halv fem-tiden så det e ett tag kvar. Som tur är. Puh. 


Vante nr 2 är snart färdig. Och då ska jag starta ett nytt par, hahahha... Som konner bli jättefina. I mitt nya fina blåmelerade garn. Mmmm.   


Nu ska jag... Vet inte, men nåt annat än att blogga iaf. Heheheheh!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards