blajblaj

Alla inlägg under juli 2013

Av blajblaj - 9 juli 2013 08:10

Jag älskar sommaren, och jag vill fan inte att den ska ta slut!


Lite från helgen, 2 muppar ute på sjön bland annat:      hehehe... Och så har jag ritat lite:   Och det är inte många som vet det meeeen:    Jag e ihop med dunderklumpen! Hahahha... Behöver jag säga att jag e nöjd? Hahhaahah!!

Av blajblaj - 8 juli 2013 15:55

Har hängt med mormor och Jessica hela dagen. Och det var som vanligt, jävligt jobbigt med mormor men uppvägdes av att det va jävligt kul med syster. Imorrn blire enbart häng med syster, och vi ska BYGGA. Mmmm. Kommer bli awesome. 


Helgen var helt fantastiks. Och nu är det bara 2 veckor kvar till Danmark. Mmmmums.


Hej då.

Av blajblaj - 5 juli 2013 19:48

Ingen mening med att sitta här och glo. Vi drar. Over n´out..

Av blajblaj - 5 juli 2013 07:59

Idag ska jag hänga med mormor. Det kommer bli... Intressant tror jag. Hehe. Får försöka hålla mig lugn.


Nä jag har nog inte att skriva idag. Hrmf...

Av blajblaj - 3 juli 2013 08:44

Minns att jag vaknade av klockan (som jag har ställt på 7.30) Men sen är det tomt. Hahaha, jag behövde kanske sova då. Nu är jag hur som helst uppe och sitter och dricker kaffe. Idag har jag en sån där "måstedag" Jag handlade lite grejer åt mormor igår på Willys som jag måste gå över med idag, och sen har vi det allra, allra sista slänget att göra hos föräldrarna. Pappa har hyrt storbil så vi får med oss allt. Sen e det fan KLART. Mmmm... Dessvärre måste jag åka kommunalt dit.. Och inte nog med det, saltsjöbanan är avstängd mellan slussen och storängen.. Bläk. Det betyder... Huuu, ersättningsbussar. Meeen. Det kanske e bättre att ta bussen till forum och sen snabbuss därifrån till slussen. Mhmmm. Det låter bra. Får kolla lite tider då...   


Och nästa vecka har systern semester, och vi har ta mig fan STORartade planer. Vi ska bygga altan på landet! Wooohooo. Fick 2000 kr av mormor som hjälp till hyran och dom kommer ju väl till pass.


Och så ska vi fira mormor ute på landet den 14:e juli. Jag har såklart lovat att fixa alltihop. Smörgåstårtor och fan och hans moster. Men det blir nog trevligt. Det enda dumma är att syster med fru redan är i Danmark då. Dom lyxar ju till med 2 veckor i år. I HUS. Mmmm... Som vi oxå ska få bo i. Hehheeh... Åh va jag längtar!


Nä lite nytta.

Av blajblaj - 2 juli 2013 16:16

Eftersom jag inte spenderade hela semestern på hotellrummet så är det kanske läge att jag bevisar det, håll tillgodo:


    utsikt från hotellrummet:    Och så hotellets version av grönska inomhus:   Heheh... Och så bara bomb från Budapest:                          Och så var jag i en statypark, långt åt helvete:                 Tur att man inte ett dugg mongis. Och så var jag i en kyrka inuti ett berg:    Och i ett sjukhus som OXÅ låg inuti ett berg:     Man fick dessvärre inte ta kort inne på sjukhuset, och det var synd för det var det bästa med hela resan! Jasg var oxå på ett museum som hette "House of Terrors":        Ja det va väl typ det. Har faktiskt miljoner bilder till men det kändes överflödigt. Heheheh.. 

Av blajblaj - 2 juli 2013 07:22

Jag tänkte igenom resan och insåg att eftersom jag kände mig så jäkla otrygg och efter incidienten i transfern (jag har nog inte berättat om det, och vi får se om jag gör det) så tänker jag ta en kurs i självförsvar. Jag tänker fan inte låta rädsla stoppa mig från att resa. Jag ska väl för fan kunna resa vart jag vill? Utan att vara rädd för risken att bli våldtagen, lemlästad och rånmördad?! Nu ska jag bara hitta en som inte kostar miljoner och ligger i sthlm. 


Annars bjuder dagen inte på nåt särskillt. Ska över till mormor med lite kläder som jag tvättade igår, och sen ska vi väl planera inför veckan. Jag har lovat henne en dags shopping. Tanken var först att vi skulle ta färdtjänsten men sen blev det bestämt att jag ska få låna föräldrarnas bil i en vecka och då blev det så istället... Men vi får se. Jag e sugen på att testa färdtjänsten så hon känner att hon kan börja göra det själv.


Nä lite frukost. Hej då

Av blajblaj - 1 juli 2013 07:16

Ja alltså jag kom ju faktisk hem i fredags, men jag har haft en alldeles underbar helg med P ute på landet och jag har faktiskt inte ens tänkt på bloggen.. Heheeh. Men nu är det måndag och allt går tillbaka till vanligheten. Eller ja, jag har ju semester. Mmmmmmm.


Inatt drömde jag om Tessan. Och det var lite jobbigt faktiskt, inte så att jag grinade när jag vaknade men det var lite vemodigt. Jag undrar varför. Spelar inte så stor roll, men.. Ja. Weird.


P har fått nytt jobb också. Jag är så jävla glad för hans skull! Han ska bli båtmänniska på heltid. Och har från och med 2:a september ungefär 15 minuters cykelväg till jobbet.    Det kommer nog bli TOPPEN!


Och min allergiska reaktion har inte gått över än. Jag funtar på att ta mig ner till vårdcentralen och få en lite starkare kortisonsalva. Nu har jag ju varit ute på landet oxå och då varit i kontakt med det förhatliga gräset. Och det kliar ta mig fan överallt. Men värst e det på min högra handled... Hrmf. Nåja...


Idag ska jag ha tvättstugan och hänga lite med mormor. Hade tänkte städa också men det får vi se hur det blir med, jag har ju faktiskt semester.


Over n´out



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards