blajblaj

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av blajblaj - 9 januari 2013 07:30

Varför gör jag alltod så? Varför envisas jag med att tro att jag är superwoman? Varför? Hade ju första Spanskalektionen igår. Mmmm. TOOOOOOK flashback till tiden i Madrid och all ÅNGEST. Jag minns liksom helt plötsligt hur jääävla svårt det var att läsa språk. Men men, jag tänker inte ge upp denna gång. Jag tänker verkligen satsa. Det värsta är bara hur jag ska orka. Jag menar... Vi ska läsa 100 poäng på 10 veckor. Det låter ju inte så farligt, men i verkligheten betyder det att vi ska läsa en helårskurs på gymnasiet i 10 VECKOR. Intensivt är bara förnamnet. Dessutom ska jag göra det på distans??? Hur tänkte jag där... Det förblir ett mysterium. Hahahha.. Jag siktar på ett E, men det vore ju fint att få ett  C! Hahahah... Wish me luck i alla fall.   


Och så var det ju det där med fordonsoperatör, har inte hört ett knyst från testresultatet så jag sitter på nålar. Fick reda på, igår, att hon som sköter rektyteringen hade lagt in en bokning för den psykologiska testdelen NU I HELGEN. Så hör jag inget idag, eller senast imorgon så är det garanterat kört! Fasiken. FASIKEN. Huuu, va jag är nervös. HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!


Idag har jag stängning, och tvättstugan, det blir bra, var lite för länge sen vi tvättade, som vanligt! Hahahah...


Nä sminkning och sen lite... Spela??  HEhheehe.. Over n´out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards