blajblaj

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av blajblaj - 11 januari 2013 21:18

Gamla räven som jag pratade med innan jul, frågade hur det hade gått för mig med ansökningen, när han köpte lunch idag. Jag sa som det var: klarade provet men gick inte vidare. Han hörde inte vad jag sa först så han bara: Yes! Grattis.. Vänta vad SA DU? Hehhehe, och jag sa som det var.. Och han såg arg ut och sen gav han mig en kort nick och gick. (hihihi, det rimmade) 1½ timme senare ringde telefonen, stod i kassan så jag kunde inte svara, men jag såg att det var rekryteraren. Hehehe. Sen fick jag ett sms. ": du har fått  FEL mail, du är med i uttagningen, blablabla.."  Så jag ringde upp henne lite senare och då kom det en konstig förklaring och sen bokade vi in att jag gör psykologidelen imorgon klockan 17.00 Heheheh, senaste tiden som går att få, testet tar ju för fasiken 3-4 timmar. Men men, jag får ju göra det i alla fall! Hahahah. Tack Kurt.



Av blajblaj - 11 januari 2013 07:43

Jag är fortfarande lite ledsen från igår.VARFÖR kunde jag inte bara få komma på psykologtestet? OCh så kunde dom ha nekat mig efter det. Nä, istället får jag reda på att jag har gjort BRA ifrån mig på testet och sen... "Tack för din ansökan". Fan. FAAN.


Huvudvärk har jag oxå, sen typ 2 månader.. Huu, börjar bli jobbigt nu. Men inget som inte 2 treo klarar av. Det e ju fredag.


http://burdusinabsurdum.wordpress.com/


Bör ALLTID läsas. Och glöm inte länkarna.


Over n´out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards