blajblaj

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av blajblaj - 21 januari 2013 07:19

FIck INGENTING pluggat, ajsanbajsan. Så nu ligger jag efter PÅ RIKTIGT. Men va fan, jag får ta igen det i veckan. Så är det bara. Det löser sig.


Och som rubriken säger har vi fått extremt mycket gjort den här helgen. I lördags var vi ute hos föräldrarna och rensade och slängde en jävla massa grejer. Såklart hamnade ju en del här hemma istället för i sopptunnan men, ja.. Det får vara så nu   Och från föräldrarnas gästrum fick vi med oss mormors nya säng och skrivbord. Och igår var vi hemma hos tanten och slängde hennes gamla grejer och satte upp dom nya. Och städade. Sen blev vi ovänner för att hon fick mig att tro att jag hade haft sönder hennes sketna gamla radio och då gick jag hem. Väl hemma höll P på att sätta upp, eller ja, fixa med våra tavlor. Vi har ju köpt såna där IKEA tavellister och tillhörande ramar. För i sann Stina-anda gillar vi filmaffischer. Vi är dessvärre inte riktigt lika maniska så nu har vi 3 på ena väggen och sen 2 stycken familyguy affischer på den andra. Det blev superschnyggt. Nu är det ett rikgtigt hem och inte bara nånstans där man sover. Känns bra.


Idag är det stängning, hoppas inte det blir en massa tjaffs med N och Spanjoren. Vet inte om jag nämnde det men dom hade ju ett sånt där bråk i fredags. Jävligt irri. Men Spanjoren jobbar istället för Linda som jobbar istället för Anna som är i fjällen. Hehehehe, det här säger er ingenting men det betyder att han (spanjoren) ska stå i bistron. HÖHÖHÖ


Prov i filosofin den 28:e och prov i Spanskan den 29:e. Fixat ledigt den 28:e och hinner den 29:e om jag har öppning, måste fixa det. :) Byta med N. Check.


Kvart kvar tills jag måste ut. Spela lite?    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards