blajblaj

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av blajblaj - 28 januari 2013 07:56

Nja, med det menar jag att jag inte ska vara på jobbet. Istället måste jag tokplugga, både spanska och filosofi och jag måste vara hemma för att hyresvärden ska komma och byta kyl/frys:en. Det ingår ju inte i deras arbetsuppgifter att ta över maten från det ena till det andra så jag måste göra det själv. Men det vill jag ju inte göra flera timmar i förväg får då blir det ju dåligt. Dumt, men sant.


Pratade litegarnn med Steeen igår, och Malta, here we come! Det lutar åt slutet av maj, och det kommer bli fanfuckingtastic. Jag och P funtar ju på Dublin den 8:e maj och några dagar framåt, eftersom Trailor Park Boys:showen kommer dit. Vi får hoppas mina planer går i lås. Om jag håller mig från all jävla shopping ( som jag faktiskt har lyckats med hittills) så kan jag nog spara riktigt många tusenlappar i månaden. Ska fan räkna lite på vad jag måste ha. Mmmm, hahha, vänta skulle inte jag plugga!


Over n´out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards