blajblaj

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av blajblaj - 12 januari 2013 23:07

Det var skiiitsvåra tester. Och jag misslyckades. Det är helt enkelt inte mening. Och det skumma är att det känns helt ok. Det känndes nästan oundvikligt. Konstigt men sant. OCh eftersom jag misslyckades kan jag ju varken bli lokförare eller nåt annat coolt yrke där det krävs simultanförmåga och matematiskt tänk. Så är det med det...


Så nu blickar jag framåt, jag tar tillbaka ursprungsplanen och håller mig till den. Textilslöjdslärare it is!


Godnatt...

Av blajblaj - 12 januari 2013 14:48

Idag blev lite tstressig måste jag säga. Loggade in på skolan och upptäckte att det hade lagts ut en jävla massa uppgifter på spanskan, jag fick såklart paniiik och tänkte: jag som inte ens har nån bok än! Men då var ju valet lätt, bara att klä på sig och försöka få tag i boken. Hehheh.. OCh efter en sväng i forum (där den inte fanns) så blev det in till stan. Där hittade jag den och är nu 449 kr fattigare (!). Fick en hel del grejer fixade till mormor och det var ju oxå bra. Sen upptäckte jag att uppgifterna inte var tills nu, utan det var uppgifter för flera veckor framåt. Hahahh.. Söå kan det gå.


Men, Ja, en annan måste ju ta sig iväg till jobbet så här på en lördageftermiddag. Fast jag ska ju inte jobba så jag får kanske inte klaga...    Nu kan jag liksom bara hoppas på att jag har rätt personlighetstyp och tillräckligt med mognad. Höhöhö... Det nog kört   


N på jobbet vill att jag läser dom här nya snuskböckerna om Mr Grey och Anastacia... Alltså, jag vet inte. Jag har en enorm förkärlek för tantsnusk, men jag det här verkar vara lite mer porrigt. Vet inte om det är nåt att hänga i julgranen? Har fått låna första boken av henne, men ja, jag vetefan.


Nu är det e n halvtimme jvar tills jag ska ut till tåget. Ska väl slapp alite tills dess... Spela lite kanske. HEheh


Wish me luck nurå! Over n´out



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards