blajblaj

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av blajblaj - 13 januari 2013 08:28

Ja såklart har ju beskedet lagt sig, och jag tycker det är lite tråkigare idag, än vad jag tyckte igår. Jag är inte superledsen, snarare lite så där: jaha, men då kan jag ju inte bli nåt... OCh : Jaha, är jag dum i huvvet trots allt? Lite så. Jag menar, jag VET ju att jag inte är dum i huvvet (    ) på det sättet, men.. Ja ni kanske fattar hur jag menar. Och vad man än säger så har man ju blivit bedömd. OCh man har inte räckt till, varken med hjärna eller personlighet, och det är väl där "duktig flicka" sätter in. Men det ska det nog vara så. Jag menar... Såna här yrken kräver ju en hel del, och det måste man veta innan om man klarar av. Jag klarade det INTE. Bläk. Asch, man kommer väl vara lite besviken ett tag men va fan det går över. Som jag kände under själva testerna, och som jag skrev till Stina igår: Är det så här meckigt att köra tåg?! Då vill jag inte... Hahahha


Idag har vi kalas på agendan. Det är P:s systerdotter som fyller 17 år. Dessvärre fick jag mensvärkar precis när jag skulle lägga mig igårkväll, och dom är mycket värre nu. Jag till och med vaknade av dom. Jag ska ta två treo och så får vi hoppas det går över.   



Over n´out 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards