blajblaj

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av blajblaj - 23 januari 2013 07:10

1) Måste fixa inlämningsuppgiften till filosofin

2) Måste plugga till Spanska provet nästa tisdag

3) Måste plugga till filosofiprovet nästa måndag

4) Måste hålla mig uppdaterad på jobbmarkanden

5) Måste komma ihåg att ringa mormor varje dag

6) Måste fixa P-Piller

7) Måste hitta en ny tandläkare

8) Måste hinna städa

9) Måste hjälpa mamma och pappa inför flytten

10) Måste byta glödlampa i köket

11) Måste hinna med mina vänner


Och säkert en jävla massa andra måsten som jag har förträngt just nu.   


Jag höll på att shoppa en massa superfina klänningar igår. Men jag höll mig... Jag ska hålla mig. Det e bra för mig, fan jag kan ju sy klänningar egentligen. Har ju en jävla massa tyger som ligger o skräpar!


OCh så händer det grejer: Jag sökte tågvärdsjobbet och dom ringde bara någar timmar senare. Så jävla skum situation, eftersom vi har blivit varslade så har vi lite för många lärare, vilket betyder att dessa lärare har blivit utlånade till moderbolaget för att sitta med....... Rekrytering av tågvärdarna! Hahah, så det var en viss JM som ringde mig och det kändes som fusk. Hahahaha, men det är det ju inte. Men det kändes så. Hahahahh! Så jag ska få gå på intervju. Det finns såklart ett "men"... Utbildningen börjar snart, och är på 4 veckor OBETALT. Och anställningen är bara på timme. Så man är inte garanterad något. Kufen, som precis har fått jobb på tåget, fast på heltid, såg lagom nöjd ut när jag berättade nyheten. Hahahah! Rätt åt gubbjäveln.


Har sökt jobb på ett museum oxå. DET hoppas jag verkligen på, men, ja dessvärre bor jag i STHLM och här finns det många kulturmänniskor. Det finns säkert minst 200 personer som är mer kvalificerade än jag. Än mig? Skit samma. 


Trasiga byxor har jag oxå. Fan. Måste visst göra mig i ordning. Ajö 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards