blajblaj

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av blajblaj - 10 januari 2013 22:04

Rubriken är en sammanfattning av min dag.


*Hade öppning = Bra

*Fick en påbokning kl 12.00 som var SUUUUPERVIP. Bläk = Nyfiken ( det visade sig senare att det är spekulanter till en övertagning av vår verksamhet...)

*Fick reda på att jag hade klarat TCC-testet = Bra

*Undrade varför jag inte hört från testet = dåligt

*FIck autosvar från ansökningen som hör ihop med testet "Tack för din ansökan men denna gång har vi valt att gå vidare med andra sökanden" = dåligt!

*FIck reda på att kufen fick sitt jobb = avundsjuk

*Kunde inte köpa filosofiboken = Arg

*Åkte hem och byggde IKEAmöbel = JÄTTEbra.


  


Vad ska man säga.... Godnatt, kanske.



Av blajblaj - 10 januari 2013 05:17

Jag somnade jävligt fort igårkväll och har sovit hela natten. Jävligt skönt när det händer men det känns alltid som om jag är lite tröttare dom morgnarna än andra... Weird.


Nu planeras resa igen, Malta verkar vi sukta åt. INTE mig emot, jag funderade på om jag skulle ta en weekend ensam, men när nu, ja, ialla fall Stina vill med ( och förhoppningsvis Lisa ) så blir det ju än bättre. Medelhavet iz the shit. Woop.


Nä nu måste jag plugga lite filosofi innan jag springer till jobbet. NÄ, tåget. Heheheh... Over n´out.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards