blajblaj

Alla inlägg den 2 april 2013

Av blajblaj - 2 april 2013 07:02

Men som jag skrev igår, det e fan en kort vecka, bistron e stängd och det är bara en månad kvar tills det bara e jag och N kvar. Mmmm. Och bara en månad kvar till Malta. Så vad gör en sketen liten tisdag, i det stora hela? Hahhaha... Positive thinking. Får ju dessutom vara med Maud hela veckan. Och nere bland spåren och tågen. Mmmm. 


Har fortfarande ont i nacken, och det är värst på morgonen. Ska försöka tvinga N till lite massage imorgon.


13 dagar kvar på arbetsproverna. Kan inte direkt känna nåt, eftersom jag är 99,9 % säker på att jag inte kan komma in i alla fall. Är liksom inte stressad om man säger så. Hahahah... Men jag tror det är en bra övning, speciellt eftersom just konstfack har att man ska skicka allt digitalt. Det har inte dom andra konstutbildningarna. Där måste du skicka in allt fysiskt. Man behöver alltså inte tänka på ptesentationen på samma sätt. Syster byster ska hjälpa mig helgen innan, 11-13 april och det kommer bli toppen.


Nä jag ska nog sätta hår på gipsfejjan. Men vilket typ av hår? Garn? Peruk? Hmm, fast då måste jag nog rita hår på teckningen oxå? Näää... Ok tänk, tänk...


SMinka mig ska jag göra i alla fall.. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards