blajblaj

Alla inlägg den 4 april 2013

Av blajblaj - 4 april 2013 21:55

Just nu är jag på Malmen. En bar. Jodå, du läste rätt. Jag har följt med kära P på spelning. En av hans jobbarkompisar spelar i ett band som heter 'flykten' och ta mig fan. Dom va grymma....

Av blajblaj - 4 april 2013 06:36

Ja det här med mens alltså. Jag e så jävla onöjd just nu att... Jag hittar fan inte ord. Jag hatar att ha mens, och det e ju inte lite heller. Faktiskt så pass mycket att jag ringde sjukvårdsupplysningen. Ja lite hypokondriskt, men det stod faktiskt i minipillrenas bipacksedel att om man får kraftiga blödningar ska man kontakata sjukvården. Så då gjorde jag det... Hehheh... Ok, lite hypokondrisk, men det e bara för att det e blod. Och läskigt. Hur som helst sa hon att det va mens. Så då får man väl hoppas det e det. Sjukvårdsupplysningen har väl alltid rätt? Ehhh... Asch, jag mår ju inte dåligt i övrigt. Det ordnar sig nog.   


Har satt upp håret idag oxå, ser ut som en gammal kärring, och med glajjerna. Näää. Fy fan. Ingen bra dag idag med andra ord. Och så gick jag upp vid kvart över sex istället för vid sju som jag kan göra. Men det e för arbetsproverna. Tänkte virka lite och så... Gipshuvvet får va klart. Jag tänker inte överarbeta det.   


Och så ska jag kolla mina serier. Mmmm... Det lär ju ha kommit nåt?


Ok, ha en bra dag. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards