blajblaj

Alla inlägg den 13 april 2013

Av blajblaj - 13 april 2013 22:42

Ja jag har varit jävligt produktiv idag. JÄVLIGT produktiv:      Och så har jag ju den sista uppgiften kvar oxå. Tänkte mig ju något form av collage. Främst för att det är jävligt kul att klippa, klistra och måla i en salig blandning. Det här är allt jag har åstadkommit so far:    Och det var mest för att liksom komma igång. Bli kreativ, ja du vet.. För jag kan för allt i världen inte komma på vad jag ska göra. Det står helt still. Men jag tänker oxå, att som tur är, har jag ju inte världens vanligaste efternamn (så kanske, kanske, kanske, dom kommer ihåg mig: ), och om jag skickar in taskiga grejer detta året, och sen RIKTIGT bra grejer nästa år, så kommer odm tänka: "wow, vilken skillnad"!!! Hahhaha... En dåres försvarstal. Nåja vi får se. OM jag hinner klart till imorrn. Det återstår att se.


Nu e jag cepetrött. Godnatt.

Av blajblaj - 13 april 2013 12:14

Och etapp 1 är klar. Jag har varit med syster på JULA och inhandlat både bågfil och morakniv. Och arbetarbyxor, men det är en parantes. Hehheeh... Så nu ska jag genast hoppa i racermode och börja producera. Wish me luck.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards