blajblaj

Alla inlägg den 7 april 2013

Av blajblaj - 7 april 2013 13:29

Efter att jag hade bloggat igår tog jag det lugnt vid datorn ett bra tag.. Sen när klockan närmade sig tolv tänkte jag knata till kojs. Då hade en illamåendekänsla börjat rota sig i magtrakten. Och som ett brev på posten kom, ångesten. ????? Så jävla konstigt. Gick upp en sväng till toan och där tog jag en sån där tablett mot åksjuka, fråga mig inte varför men det kändes bra för stunden. Mådde ju så jävla illa. Måste ha legat och vridit mig ett par timmar till, för när klockan ringde vid halv åtta var jag dödens trött. Så det var bara upp och peta i sig pillret och sen tillbaka till sängen... Peter gick till och med upp före mig, vid typ haöv tio och det e fan inte ofta det händer. Men idag mår jag bra och tänker att det va antagligen nåt jag hade käkat, eller kanske INTE käkat... Och sen ska jag inte funder mer över det. Men konstigt var det...


Idag har vi varit en tur till Liljeholmen, och mer specifikt, TGR. Affären som i Danmark heter Tiger. Det såg precis ut som det skulle och vi fick med oss en massa roliga grejer hem. Och på väg tillbka till bilen gick vi förbi en Thaimataffär varpå jag inser: men dom måste ju ha färdig jordnötssås! Och jajamensan, det hade dom. Så den ska väl prövas och hoppas den är god!


Men nu blev jag cepetrött. Fan, och jag som har tvättstugan om bara 2 timmar.. Bläk. Hade tänkt byta sängkläder oxå. Hmmm, jo men det ska jag. Eller? Heheheh...


Och det känns som om jag aldrig kommer bli av med mensen. Det ska ju liksom bli mindre och mindre, inte MER! Vafan?? Och det e verkligen blod oxå. Fan. Det är säkert nåt fel. Som vanligt. Bläk. 


Nä nu ska jag göra lite nytta. Bara 18 dagar kvar till Malta. Wop!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards