blajblaj

Alla inlägg den 8 april 2013

Av blajblaj - 8 april 2013 20:33

Asså, P måst elägga sig suuuupertidigt, eftersom han ska upp redan vid 4 imorrn.. Så då gör ja glikadant. Ja fast, jag lär inte komma upp kl 4.. Jag har dessutom stängning, OCH event. Så jag e säkert inte hemma förrän vid 21-22 imorrn. Fan, jag hade glömt det där eventet tills nu. Ja, ja.. Hellre det än att Spanjoren tar den. Fan, jag undrar vad han säger bakom ens rygg? Det lär inte vara snälla saker.


Eftersom jag har någon diagnos, har jag glömt att jag började blogga. Så nu har jag hunnit ha mamma o pappa på besök, plattat håret, och brutit mot mitt ICKE SHOPPING-beslut och handlat en baddräkt och en klänning (ja, för jag har bestämt mig för att ha baddräkt i år), och jag behövde faktiskt en klänning inför malta. En som jag faktiskt kan ha. Och nu ska jag sova.


Godnatt

Av blajblaj - 8 april 2013 05:22

Jag vill verkligen inte jobba. Jag bara känner det. Nä. Jag vill inte. Det kommer vara så himla lite att göra, och Andres kommer bara bakis (=dramaqueen) och N kommer vara lika negativ som hon alltid e. Bläk. Ja, alltså missförstå mig rätt, jag gillar N men ibland.. Ja, hon e jävligt white trash, och jävligt.... 40 år gammal.


Åhhhh det skulle va så skönt att krypa ner i sängen igen. Mmmmm...


Och jag vete fan hur jag ska göra med dessa jävla piller. Jag blöder lika mycket nu som för en vecka sen och ja, jag vet inte, men det kan väl inte vara så bra? När jag inte äter nåt, mår jag ju prima, och mensen kommer som ett jävla brev på posten. Men, ja.. Meckigt. Meckigt. Gah. Men det sägs att man måste vänja kroppen. Minst 3 månader. Vete fan om jag orkar ha mens i 3 månader?! Bläk.


Ska jag träna idag? Det kanske e lika bra.   


Ha en bra dag.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards