blajblaj

Alla inlägg den 21 april 2013

Av blajblaj - 21 april 2013 08:21

Jo, alltså, jag gick ju till mormor. Och så gick jag ner och handlade och fixade KENO och allt vad det var. Sen gick jag tillbaka till mormor, och så skulle jag hjälpa henne med färdtjänsten. Men då har kärringen suttit på kammaren och "funderat" och så ska hon BERÄTTA för mig hur det EGENTLIGEN fungerar. Vi började bråka ordentligt. Men det hela var över på 5 minuter, hon fick slut på knasiga pensionärsargument, och började ignorera mig. Alltså på riktigt. Hon slutade prata med mig. Då reste jag mig och sa: du kan väl ringa mig när du har slutat sura. Hej då. Så, så var det med det.   


Men tack vare det fick jag massor gjort här hemma. Jag hade ju tänkt städa men det blev en hel del rensning oxå. Slängde faktiskt en hel SÄCK med skor. Mmm. För er som inte känner mig kan jag berätta att det är en rätt stor deal. Hahahah.... Och sen fick jag en idé, kladdkaketårta... Har ett par formar som liksom är perfekta, så jag testade. 2 st ganska tunna kladdkakor och så vit chokladganache mellan, och grädde ovanpå. Och helt seriöst, det är nog fan det godaste jag har bakat någonsin. Nu formar sig en tanke att man gör 3, kanske 4 kladdkakor på varandra. Mmmmmums...  


Jag borde kanske ta mig ut i skogen idag? Men först lite frukost och.......: Candy Crush!!! Woooop

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards