blajblaj

Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Mmm, det e måndag.

Av blajblaj - 8 april 2013 05:22

Jag vill verkligen inte jobba. Jag bara känner det. Nä. Jag vill inte. Det kommer vara så himla lite att göra, och Andres kommer bara bakis (=dramaqueen) och N kommer vara lika negativ som hon alltid e. Bläk. Ja, alltså missförstå mig rätt, jag gillar N men ibland.. Ja, hon e jävligt white trash, och jävligt.... 40 år gammal.


Åhhhh det skulle va så skönt att krypa ner i sängen igen. Mmmmm...


Och jag vete fan hur jag ska göra med dessa jävla piller. Jag blöder lika mycket nu som för en vecka sen och ja, jag vet inte, men det kan väl inte vara så bra? När jag inte äter nåt, mår jag ju prima, och mensen kommer som ett jävla brev på posten. Men, ja.. Meckigt. Meckigt. Gah. Men det sägs att man måste vänja kroppen. Minst 3 månader. Vete fan om jag orkar ha mens i 3 månader?! Bläk.


Ska jag träna idag? Det kanske e lika bra.   


Ha en bra dag.

 
 
Ingen bild

Stina

8 april 2013 09:55

När jag började om med p-piller efter många års uppehåll hade jag mens i en månad. Suger arsle. Men jag gillar dom ju sen, när allt är okej igen. Du... SNART ÅKER VI TILL MALTA!

blajblaj

8 april 2013 20:32

Mmm, fast jag har redan ätit dom en månad innan det här satte igång. Det borde kommit från början tycker man. Bläk. Det ordnar sig, men fan ta dom om jag måste ha mens på Malta.

 
Ingen bild

Stina

8 april 2013 21:53

Hett tips: Ta två p-sprutor med tre månaders mellanrum. Jag har inte haft mens på sex månader. Typ.

blajblaj

9 april 2013 07:10

Vad menas med "typ"? Har du haft lite mens då och då? För det det e ju det jag får krupp på. Ska stå ut med dessa en månad till men om jag inte slutar blöda måste jag ju sluta med dom. Vet dessutom inte om jag får ta sprutan, pappa har haft blodpropp. :(

 
Ingen bild

Stina

9 april 2013 10:08

Nej, ingen alls. Jag tog sista sprutan i november, sedan dess - ingenting. Men det är nog inte riktigt meningen. Alltså, den ska ju räcka i tre månader, men sen ska allt komma igång igen. Så jag väntar på att föda barn på toaletten som vilken prom queen som helst!! Nä, det tar ett tag helt enkelt, innan allt kommer igång. Nu längtar jag ju nästan lite efter att få mens, haha, så jag vet att allt är som vanligt. Men det kommer väl håla i sig i ungefär sju minuter efter att mensen kommer.

blajblaj

10 april 2013 05:15

Ok.. Just ja, det pratade vi ju om när jag var hos dig sist. Hahhaha, PromNight DumpsterBaby. Mmmm, family guy. Ja, alltså jag har ju haft den i snart 2 veckor och jag håller på att bli GALEN. GALEN. På rikigt. Bläk. Och som sagt, tror inte jag får ta sprutan dessvärre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards