blajblaj

Direktlänk till inlägg 18 maj 2014

Det gick både bra och dåligt...

Av blajblaj - 18 maj 2014 16:05

Igår tog vi oss (tillslut) in till stan. Först gick vi en runda på seriemässan, vilken jag älskade! Hade en liten awkward moment med Emmas kompis Elena, men ja, va fan.. Man kan ju inte vara bäst på det sociala jämt, hahahah! Fick oxå glo lite nördigt på Lasse Åberg, ca en halvmeter ifrån honom. Mums. 


Sen tog vi oss sakata med säkert ut på djurgården, konstigt nog var det yp miljarder andra människor som tänkte samma sak. Heheheh.. Men vi drog vidare ut efter skansen och det fanns riktigt bra ställen att öva skateborad på. Hade det ganska awesome, och det var nära ett par gånger att jag vurpade ordentligt men, det gick bra varje gång...    Och efter ett par timmar tog vi oss till söder. Där hittade vi ett riktigt mysigt ställe med uteservering och så käkade vi middag. Sen tog vi oss hem, allt gick hur bra som helst. Väl hemma i fiskis tog vi allén ner hela vägen för att få åka lite till.. OCh det gick OXÅ jättebra. Sen skulle jag bara åka hela vägen fram till dörren, precis vid därren kliva av och får nåt mental brakedown och kliver av med "fel" fot först. Bräden far med världens fart in i grannens dörr och jag gör en megavurpa och landar på ena armen. Ajsanasa kan jag säga    Det blödde och sved och ömmade som faan. Och det blev rätt pinsamt när granne kom ut och undrade varför vi hade bankat på dörren... Heheheh, men, ja nu vet jag hur det känns att vurpa oxå. Och det va inte så farligt. Jag menar, det går ju över. Heheheh... Jag SKA fan lära mig. Det ska jag. Idag har jag fan inte gjort många knop, fick ju dessutom mens igår så idag har lite varit vigd pt toaletten... Just nu har jag diskat och har tvättstugen, och P är iväg och fixar med volvon och hjälper sin syster.


Nästa helg åker vi till Karlstad, bor på hotell och gottar oss, det blir nice. Och så helgen efter det, blir det troligtvis att hjälpa till på P:s mammas sommarhus nere i kalmar som ska säljas. Och med tanke på hur jävla peppad jag är på sommarlov så känns det helt ok att ha en massa planer innan så det går riktigt fort fram tills dess. Bara 3 veckor kvar nu! WoopWooop!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards