blajblaj

Alla inlägg den 17 maj 2014

PS

Av blajblaj - 17 maj 2014 09:53

OCh så verkar det inte bättre än att jag varit rökfri i 3 år idag. Grattis till mig!   

Av blajblaj - 17 maj 2014 09:38

Det är så jävla typiskt att det är just den här helgen som det är städning ute på landet. Man måste bara vara med på en och vi brukar liksom alltid vara med på hösten, det ä lite färre uppslutning då och ja, man slipper liksom prata med lika många, hehe. MEN, just den här helgen är den första på många då det faktiskt är lite vår/sommarvärme och man verkligen hade velat vara där ute! Jävligt typiskt och dumt. 


Så istället blev planen förjande för dagen: P ska skjutsa sin syster med son till en bilverkstad i huddinge men borde vara hemma ungefär till 13-13.30 då tar vi oss in till kulturhuset och går på seriemässa, förhoppningsvis möter vi upp Emma. Går väl där nån timme och så får vi se. Vi funtade på att kanske åka lite skateboard (jag skulle öva då alltså..) men jag vet inte om det blir så... Så det är väl en bra dag tror jag.


Igår var jag duktigt och testade sushi, första gången köpsushi men andra gången sushi. Det var faktiskt helt ok. Men det är som har sagt, jag har bara inte lärt mig att tycka om sushi än, och nu har jag tagit första steget. Jag tog såklart bara vegetariska och hade gruvliga problem med pinnarna, men va fan.. Det är väl det där med övning igen. Heheheh, och TÅLAMOD. Mmmmm...


Och FY FAN VAD JAG HATAR HEMKÖPSREKLAMEN PÅ TV. DÖD ÅT FAMILJENORMEN. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards