blajblaj

Alla inlägg den 16 maj 2014

Av blajblaj - 16 maj 2014 08:43

Har sovit dåligt i typ 4 nätter nu... Har lite konstiga mardrömmar, som inte riktigt är mardrömmar och så sover jag liksom superlätt, mest slummer. Somnar väl ordentligt framåt typ 3-4 på natten... Dretjobbigt. Men men, inget att göra åt, det går väl över tänker jag. Och dessutom har kag pms på g, borde väl få mensen om nån vecka, så det kanju ha med det att göra oxå.


Imorrn är det seriemässa på kulturhuset som jag bara mååååste gå på. Serier är ju min nyfunna kärlek och för tillfället roligaste uttrycksmedel och jag bara slukar allt jag kommer över! Jag hoppas på att få med mig Emmis som dessutom har en väninna som ställer ut sina grejer! Wooohooo! Cooolt som fan. 


Sa jag att jag skrev klart paperet igår? Nä, kanske inte, men det gjorde jag i alla fall. Så skönt, nu har jag bara en redovisning kvar så är den kursen fix. Som tur är va vi ganska många som inte kom, så det blir ett gäng som får denna extraexaminering... Heheheh.


Nä, nu har min dator sagt att den vill starta om sig ett antal gånger så jag får väl låta den göra det! Ajöss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards