blajblaj

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av blajblaj - 5 maj 2014 15:30

...Det går åt helvete. Huu, va man inte ska skjuta på saker. Bättre att försöka göra lite snabbare istället. Jag menar om man vet att man ska åka nånstans till exempel... Gah.


Jag gör allt annat än det jag måste så  nu kommer en bildbomb från London, enjoy:                     


Och det va ungefär alla bilder jag tog. Jag glömde telefonen på hotellet och är allmänt dålig på att ta kort nu för tiden. Men det var ju Studio turen som va mest magisk så det va ju tur att jag tog lite bilder där... Hehehhe... Nä, plugga va det va?

Av blajblaj - 5 maj 2014 07:44

Det är så tråkigt att vara hemma. Jag vill ha semester. JAG VILL! Men ok, en plan börjar formas i mitt huvud och som Charlie Söderberg sa: man måste comitta till 100 % och sen är det bara att köra. 5-års perioder verkar vara nyckel till framgån och jag får helt enkelt ta och skriva ner vad jag vill och vad jag inte villoch sen bara fokuser. Kan ju inte va så svårt? Hehehehe...


Idag förväntar jag mig en jobbig dag, vi ska prata grupparbete i nya kursen Visuell Kommunikation 2. Jag VET att jag kommer hamna med Gustav. Så det är lika bra jag förbereder mig mentalt och inser att efter den här skitkursen på 5 veckor är SOMMARLOV. Mmmmmmm.... 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards