blajblaj

Alla inlägg den 10 maj 2014

Av blajblaj - 10 maj 2014 08:51

Kan det liksom inte alltid vara helg. Vad mycket roligare det sklle bli att ha vardag då... Efter fem sköna dagar helg, två dagar lagom slit. Det är fan mitt mål. Men då måste jag också tjäna så pass mycket under dom där två dagarna att jag kan leva dom där andra fem dagarna. Hmm. Hur ska detta gå? Jag måste komma på nåt, och jag måste göra det nu.


Idag tänkte jag höra av mig till lillkusinen och se om hon vill hänga imorrn och ta lite mått och provsy en klänning. Jag har skissat massor, och liksom tänkt på hur/OM jag kan klara av att sy det... Om hon tycker nån av modellerna är bra så kan vi fan köra! Heheh, sjukt kul och jag känner att jag har saknat sömnaden.

   


Och så har jag börjat teckna små figurer, och försöker sätta på lite Stenmarks-inspirerade texter... Hehhe, men det verkar bara vara jag som gillar dom för jag får inga likes på instagarm! Hahahhaha! Men så kan det va, folk kan ju inte gilla ALLT man gör?!?! 

   

Jag gillar dom i alla fall, tycker dom är riktigt snitsiga... Har kanske inte fått till texten superbra, men man måste ju börja nånstans. Och Jan Stenmark är ju min absoluta favorit så jag måste nog härma honom lite. (eller mycket, beroende på hur man ser det)


Nä, dags och göra nåt skoj. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards