blajblaj

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av blajblaj - 12 maj 2014 09:17

Ja då blev det en sån där dag idag. Jag kunde inte prioritera skolan, utan stannar hemma och läser och skriver istället, jag måste ju fan bli klar med det där jäkla paperet från förra kursen. Dessutom skulle jag ha läst två kapitel i en kursbok, men eftersom jag inte har gjort något vettigt på hela helgen så liksom försvann det ur mitt minne. Heheh...


Men först var jag tvungen att titta på gårdagens Agenda, mycket underhållande debatter, bland annat med Jonas Sjöstedt (V) och Carl Bildt(M) men speciellt mellan Gudrun Schyman(F!) och Annie Lööf(C). Jag rekomenderar. Jag riktigt längtar efter valet(n) i år, jag kommer lägga mina röster på F! så det sjunger om det. Och jag skiter fullständigt i debatten om bortslängda röster, jag måste gå efter vad mitt hjärta och mage säger. Fram för F! !!!


Nä nu ere dags, nog med ursäkter. Plugga, plugga, plugga.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards