blajblaj

Alla inlägg den 14 maj 2014

Av blajblaj - 14 maj 2014 08:29

Idag är första dagen med våra nya grupper. Jag hamnde INTE med Gustav!! Woohooo! OCh inte med nåt annat blockmongo heller. Mina kamrater heter A och T, och båda två är helt fungerande individer. Det kommer nog bli ett gött sista samarbete innan sommaren.


Idag ska vi välja tema. Vi ska ju hålla på med fotografisk bild, och vad jag förstår speciellt med photoshop. Vilket ar superbra, för jag suger på det. Jag har liksom inte tålamod att lära mig alla dessa miljarder kommandon och knappar och skit. MEN. Jag måste ju. Det är den vägen vi alla ska vändra och jag tror det blir såvrt att vara bildlärare utan någon form av kunskap i det programmet. Så. Nuff...


Jag blir galen på det här paperet. Jag kan liksom inte få ut nåt vettigt av det, och nu tror jag att jag har skrivit FÖR MYCKET? Jag vet inte, jag hoppas man inte kan få U på grund av det?? Hehe, dessutom är det bullshit, vartenda ord så ja, vi får se...


Nu ska jag hitta lite fler bilder i det tema som jag kom på: SKRÄCK, så min lärare inte skäller ut mig. HEHE...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards