blajblaj

Alla inlägg den 2 september 2013

Av blajblaj - 2 september 2013 06:54

Först vaknade jag flera gånger under natten, bland annat för att jag hörde "något" (djur av något slag?) gå på pappret som P har på golvet när han bygger bord. Det liksom tassade något. Kan inte förklara. Men det lät liksom för tungt för att vara en insekt och för lätt för att vara typ en mus. Weird. Eller bara hjärnspöken... Hur som helst. Nu när jag tillslut efter 20 min snoozande (vilket inte var några problem alls eftersom jag ställt klockan, med flit, 1 timme tidigare) reste mig upp, så märkte jag att jag är alldeles yr. Och det försvinner inte. Vore det inte typiskt om man blev sjuk nu. Bläk. Nä, nervositet är nog ingen sjukdom trots allt. Heheh



Hade tänkt fira dagen till ära med att ha utsläppt hår (!) men så regnar det?? Vafan. Då går det ju inte. Heheh, så är det bara. Hatar frizzit hår mer än jag hatar... Inte vet jag. Nåt jobbigt och äckligt. Hehe...


Nä. Sminka mig och sen dra? Oooooohhhhh jag e nervös!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards