blajblaj

Alla inlägg den 4 september 2013

Av blajblaj - 4 september 2013 17:16

http://www.aftonbladet.se/kultur/article17401248.ab


Hahahahahahah!!! Hahahahahahahahahah!!!!! hAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH!!

Av blajblaj - 4 september 2013 15:26

Fick svar från CSN igen.. Nu ber dom om ett "intyg" på att jag faktiskt mådde dåligt efter att min lägenhet hade exploderat. Ehhh.. Va? Kan jag skriva det själv eller..?? Nä såklart inte. Dom har dessutom förlängt inlämningstiden från 5:e sep till 17:e och då kände jag bara att.. Nä. Så jag tog tjuren vid hornen och ringde upp. Fick prata med en kvinna som inte kunde hjälpa mig det minsta, och som (tack gode gud) tillslut skickade mig vidare genom etern till en man som var lite mer hjälpsam. Tydligen har jag inte ljugit, jag hörde av mig till CSN när jag kom hem och berättade att jag hade avbrutit studierna och jag har fått ett besked på att jag inte är återbetalningsskyldig. Dessutom menade han på att jag bara måste intyga att lägenheten faktiskt brann    och att jag åkte hem på grund av det. Han gav mig lite mer hopp och jag tänkte: när jag ändå håller på och ringer är det lika bra att ringa språkresebyrån, eftersom jag inte har fått något svar från dom.. Sagt och gjort. Där får jag reda på att Kristin, som jag har haft kontakt med slutade i fredags?? Mmmm.. Men tjejen jag pratade med verkade jättebra och hon skulle få till ett intyg från byrån i första hand och sen lägga ner energi på skolan i Spanien att dom styrker informationen. Ja, vad ska jag säga. CSN killen sa oxå att även om jag får ett nej, så är det bara att överklaga. För säger dom nej är det på grund av regler och lagar, och skickas det vidare till överklagningsnämden (eller va fan det heter) så är dom inte lika styrda av sådant. Men det känns ju som att det här kommer dra ut på tiden. Uäk. 


Jag kanske borde plugga, men jag orkar inte just nu. Vet inte riktigt VAD jag ska plugga heller. Så jag chillar lite istället. Heheheh...

Av blajblaj - 4 september 2013 07:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards