blajblaj

Alla inlägg den 11 september 2013

Av blajblaj - 11 september 2013 08:43

Måste ringa och skälla på jävla Blueberry språkresor. Måste läsa allt som ska läsas. Måste bli lugn i magen över att jag inte har gjort läxan. Måste kolla igenom anteckningar istället. Måste... Måste.


Jag var duktig och gick upp kl 7 i alla fall... Tog en dusch direkt och nu känner jag mig som människa.. Jäkligt skönt att duscha på morgonen, jag har inte gjort det på flera år känns det som. Eller, jag HAR INTE gjort det på flera år. Hahah, det har liksom inte varit nån mening när man ändå ska jobba hela dagen och bli svettig. Typ. Men nu behöver jag inte svettas mer. Hahah...


Ok, men först måste jag äta nåt. Hungrig som fan... Ska förresten göra egen ärtsoppa ikväll, för första gången EVER. Får se hur det går. Jag bara hoppas man slipper den där konstiga bismaken som kommer med "soldatens ärtsoppa".. Heheheh.. Nu vet du kanske inte vad jag pratar om för du "HAAAAATAR" ärtsoppa och kanske soppa överlag.. Men. Ja, alltså jag och P gillar verkligen soppa. Haha... Så wish me luck med det...   



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards