blajblaj

Alla inlägg den 9 september 2013

Av blajblaj - 9 september 2013 10:32

Det mesta känns motigt just nu. Jag vet inte. Jag är rädd. Och nere. Boken finns inte att hitta nånstans, eller jo, jag ljuger, den finns på nätet, och jag var ju tvungen att köpa därifrån, men.. Det känns nästan onödigt, eftersom jag ska ha läst ett visst antal sidor till onsdag, och jag kommer inte ens hinna få boken tills dess. VARFÖR har jag varit så seg??? Fan.


Försöker läsa en artikel oxå, som vi har i läxa till fredag... Jag fattar fan ingenting, och USCH va jag hatar att läsa på datorn. Jag vill ha riktiga papper. Bläk.


Men. Jag ska försöka tänka positivt. Jag menar.. Om alla andra kan fixa universitetsstudier så varför skulle inte jag? Det är bara ovant. Och läskigt. Men. Ja... Det är så. Det går säkert över. Hu. Och så är det "fest" med resten av bildlärarutbildningen på fredag. Jag vill inte. Men jag kanske måste. Usch. 


Och så borde jag gå med i kåren. Men jag vill inte.. Usch.


Vad sa jag? Jo, TÄNK POSITIVT. För fan.

Av blajblaj - 9 september 2013 07:25

Ja eftersom jag är segast i världen och liksom skapar orosituationer åt mig själv så har jag nu APbråttom med att hitta en bok till kursen jag läser just nu. Jag har försökt hitta den begagnad och på bibliotek men.. Ja, som jag sa, jag e seg. Så nu får jag bita i det sura äpplet och hitta den för fullt pris. Hoppas bara den finns nån jävla stans.   


På själva konstfack är det idag en informationsdag igen.. Det handlar om bran och kemikalier och gerjsimojs. Jag tycket kurslitteraturen och sen pluggande är lite viktigare.. Så jag hoppar det helt eneklt. Men jag har ändå gått kl 07.00 Tycker jag e bra jobbat.. Heheheh. Fan va fort man komme rin i det här med att slacka.. Hehe


Återkommer säkert under dagen, tjoss

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards