blajblaj

Alla inlägg den 15 september 2013

Av blajblaj - 15 september 2013 21:03

Huuuu... Helgen gick riktigt fort. Har "bara" hunnit ta en fika hos mormor, dit oxå föräldrarna och syster med fru kom. Det var trevligt och jag fick en massa gott från Danmark. Mums. Nu MÅSTE jag träffa N, för hon ska få chokladpålägg hade jag tänkt. Hehe..   


Idag blev det IKEA och en stor jäkla pjäs för förvaring. Under diverse nära döden-upplevelser och en baksida som gick åt helvete så är den så gott som klar.. 5 timmar senare, hrmf. Men jag e riktigt nöjd och det kommer bli asbra med mer plats för all skit. Haha. 


Tur som fan att jag har självstudier imorgon. Mmmmm... Sovmorgon? Nä, det blir det nog inte ändå... Jag gillar ju att gå upp tidigt. Hehe...


Jag funderar på att köpa en overlockmaskin. Jag vill ha. Och då ska jag oxå få det. Hahahahah...


Nä nu ska jag slänga ner mig i soffan med lite candy crush. Hupp!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards