blajblaj

Alla inlägg den 7 september 2013

Av blajblaj - 7 september 2013 15:20

Idag har jag drabbats av det där dåliga samvetet. Det där som jag alltid får, eller nej... Som jag OFTA får när jag sitter inne en hel dag då solen lyser och det är varmt ute. Jag har tittat på project runway, och på en av min a absoluta favoritfilmer Mary & Max och stickat klart den ena vanten och påbörjat den andra. Just nu käkar jag rostmackor och dricker O´boy. Ja alltså, jag kan egentligen inte klaga, förutom... Förutom att jag har fått dåligt samvete! Varför är det så? Varför känns det inte O K att sitta inne och göra såna här saker bara för att solen lyser? 


HRMF.    

Av blajblaj - 7 september 2013 08:56

Och det finns ett nytt project runway. Mmm. Ska bara hitta det och sen titta på´t.


Vet inte riktigt vad jag vill göra idag. Det mesta jag vill ta mig för kostar pengar och det vet jag inte om jag har några. Det känns inte som om jag har det. Behöver liksom spara inför kommande tider känns det som. 


Men med IKEA-kortet är det ju inte riktiga pengar som försvinner    Asch vi får se.. 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards