blajblaj

Alla inlägg den 1 april 2014

Av blajblaj - 1 april 2014 17:21

Två dagar i rad nu har jag trott att jag har bloggat på morgonen, men tokglömt bort det... Vafan e det med det liksom? Gick in och kollade igår och bara: Mäh, glömde jag blogga imorse? Och nu när jag kom hem, samma sak igen?!? Weird.


Hur som helst har en ny kurs startat. Jag har också äntligen skickat in både lokala arbetsplanen och paperet från förra kursen. Nu håller vi tummarna att jag får godkänt. Ja, lokala arbetsplanen fick jag svar på nyss och den verkar ok:ad, och paperet får vi ändå inte reda på förrän vi får det totala betyget. Så nu är det bara att invänta det... Heheh.


Det vi gör nu är målning. Det är kul, men svårt. Men vi har ju liksom handledning av en riktig konstnär så det är bara att suga åt sig av all kunskap man kan få. Det känns gött.


På tordag blir det fika med familjen. Håll alla tummar ni har att mamma inte kommer med dåliga nyheter.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards