blajblaj

Alla inlägg den 15 april 2014

Av blajblaj - 15 april 2014 20:22

Jag har väl nåt som typ kan kallas påsklov, jag vet att jag inte har det egentligen, men ja... Ingen lärarledd lektion på förrän på tis nästa vecka. Mums. Det blir nog landet men inte idag och inte imorrn. Fredag verkar passa bra. Fast jag tror det kommer vara jättefint väder nu och bli dåligt fram mot fredag. Men så är jag ju ganska pessimistisk oxå. Jag glömde skriva om det lilla drama som har utspelat sig på det där jävla facebook. Jag är ju befriad från den snaran så jag har fått veta i efterhand och lika bra var kanske det. Jag ska förklara i suuuuperkorta drag: D i klassen har hamnat i diskussion med en del andra på grund av den pågående debatten om de rumänska tiggarna. D tycker dom är dåliga och de andra tycker D är dålig för att hon tycker rumänerna är dåliga... Ok, och detta har då resulterat i bråk i textform. På facebook. Bläk. Men jag kände stämmingen och fattade att nåt va fel och tillslut sa D vad det gällde. MEn nu verkar det va ok igen..


Usch vilket konstigt inlägg det här blev. Trevlig helg.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards