blajblaj

Alla inlägg den 9 april 2014

Hej

Av blajblaj - 9 april 2014 09:20

Jag blir hemma idag med. Orka? Dessutom har vi ingen lärare idag så... Och jag vet inte, men min motivation har inte kommit tillbaka och jag känner liksom lite "skit samma".. MEN, på fredag vankas kakakakakakaraoke med syster och bästa damerna i världen! Förhoppningsvis ska jag innan dess få lite kvalitetstid med Aralen, och det är extra kul eftersom vi aldrig har umgåtts ensamma! Det kan ju bli starten på nåt riktigt roligt. Hon pluggar till psykolog och kommer från ganska exakt samma bakgrund som mig, så vi håller båda två på med en klassresa. Woop. 


Jag borde läsa lite idag, men jag orkar inte. Funderar på att istället rota fram sex and the city och bara PLÖJA. Mmm, det lockar mer än nåt anat, speciellt eftersom det är alldeles regningt och deppigt ute.


ÅÅÅÅHHHH, jag vill ha SOMMARLOV NUUUUUU!!!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards