blajblaj

Alla inlägg den 29 april 2014

Av blajblaj - 29 april 2014 12:24

Jag försöker plugga men det går åt helvete. Huu, va jag hatar att göra "MÅSTEN", jag försöker hitta på sätt att göra mig mer motiverad me... Solen lyser men det blåser jävligt kallt, så sitta ute funkar inte.. Och sitta i soffan gjorde mig sömnig... Och sitta framför datorn vid bordet gör att jag sätter på sex and the city och kollar det istället. Heheh, har gått igenom resehandlignarna ytterligare en gång, och fått panik över att jag inte fattar flygbiljtterna.. Men ja det står ju ett bokningsnummer och att allt är betalt så det borde ju lösa sig tycker man   .. Jag tänker att det är resfeber och att jag kanske ska ge upp pluggandet... Lite... Nää, fan jag måste skriva klart texten. Det är det enda jag MÅSTE göra. Ok!! Gaaahhh!

Av blajblaj - 29 april 2014 07:58

Jag vaknade när klockan ringde 07.00 och kände direkt att jag hade huvudvärk, det är så jävla jobbigt när det är så. Jag kände att jag (antagligen) har legat och spännt mig under natten för det liksom suger och drar i hela nacken upp mot huvudet... Bläk. Så jag tänkte: jag tar ett bad, mjukar upp mig och blir redo för dagen. Tappar upp vatten, pratar med syster, gör kaffe, lägger på med syster, lägge rmig i badet... Mmmm, liiite för kallt dock, måste tappa ur för att få plats med mer värme. OCH DÅ SVÄMMAR AVLOPPET ÖVER. Det var ju liksom hela anledningen till att jag rensade avloppet i söndags! Vafan?!?! Så nu tänker jag ringa Stena då får DOM komma hit och rensa, det är ju ett jävla meck eftersom hela golvet med tillhörande brunn känns som ett jävla fuskbygge. Så det så.


Idag ska jag:


1. Packa inför London (!!!)

2. Läsa klart all kurslitteratur (typ två miljarder sidor på akademisk engelska) BLÄÄÄ

3. Skriva mitt paper

4. Skriva min reflekterande text

5. Gå ner och köpa allergimedicin

6. Göra "klart" min serie (som är det jag ska skriva en reflekterande text om)

7. Anmäla avloppet till Stena

8. Göra mig klar att gå på Föreläsning med Charlie Söderberg inne i stan kl 18.00 Nu ska jag bli rik.



Ja det va väl ungeför det. Inte så mycket va... Skit i samma, kan ju ta med mig lite böcker till att läsa på planet.. Kan ju ta med datorn oxå, för den delen!   


Åh va jag längtar till London!!!! Gaaahhh!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards