blajblaj

Alla inlägg den 4 april 2014

Av blajblaj - 4 april 2014 07:04

Det tog mig ungefär 3 minuter att logga in här på bloggen idag?! Jag bara tokglömde mitt lösenord, trots att det är mitt gamla vanliga som jag har till nästan allt!! Weird.


Idag har vi som tur är halvdag, meeeeen, som vår tidshitler till lärare sa: Men ni mååååste vara här ändå!!! Med falsettröst. Huuu. Jag vetefan. En annan av våra gästlärare sa: Det är ju egentligen bara ett kort spann om dagen som man orkar vara kreativ, resten måste hjärnan få vila från det... Mmm, så olika det kan vara.


Mamma hade okej nyheter men det kommer bli lite sjukhusbesök, inget som vi inte klarar av dock. Det var inte cancer som tur är. Eller ja, dom ska undersöka saken och det kan ju alltid ändras det där, men for now: ingen cancer! Yey!!


Nä fy fan va tiden går fort sä här på morgonen. Bläk. Men det e fradag i alla fall, och i helgen väntar landet! Mums. Hej Då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards