blajblaj

Alla inlägg den 25 april 2014

Av blajblaj - 25 april 2014 08:12

Ja så idag är jag hemma, jag har tonvis med saker att göra så det är egentligen lika bra jag sätter igång.


1. Läsa klart all kurslitteratur ( ca. 2000 sidor akademisk engelska, och jag överdriver INTE )

2. Skriva paper på minst 8 sidor, med hänvisningar till kurslitteraturen och föreläsningar

3. Skriva en reflekterande text på 2 sidor ang processen i denna del av kursen "Institutionen som landskap" som också är en fortsättning på den text vi skrev i förra delen "Landskap som Landskap" för två veckor sen.

4. Fortsätta på skissboken som vi fått tilldelade, den ska vara klar nästa fredag och verkar vara det viktigaste i hela kursen (förutom paperet då) för det är i skissboken vi ska visa vår process, HUR vi har tänkt och varför.

5. Påbörja mitt gestaltande verk för den här delen av kursen: jag har tänkt lyfta frågan om vem som får ta plats på BI och varför vissa blir mer uppmuntrade (av lärare) än andra. Allt i serieform.

6. Lovade att hjälpa mormor, borde göra det direkt här vid nio bara för att bli av med det...


Och så drömde jag så konstigt... Hmm, ja inget att fästa sig vid men mycket märkligt, den personen finns liksom inte i mitt medvetande, så det känns så sjukt att han ploppade upp nu? Det var så länge sen och... Ja, äsch, som sagt en dröm är en dröm, inget att fästa sig vid...


Puh... Ha en bra dag. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards